maandag 13 juli 2015

Eten na een maagverkleining - 4 weken vloeibaar - Avondmaal suggestie

Na het ontbijt en na de lunch, is het 's avonds tijd voor het avondmaal. Hier kan je kiezen uit een smoothie, een soepje, een zelfgemaakt sapje of een potje magere yoghurt. Ik merk dat ik zelf 's avonds eerder voor een yoghurt ga, aangezien ik 's morgens en 's middags een smoothie en een tasje soep heb gedronken. 

Voor 1 potje magere yoghurt van 125 gram - waar ik 2-3 dagen mee verder kan :D - gebruik ik 1 koffielepel Stevia of andere zoetstof, aangezien suiker niet mag na een gastric sleeve.

 







De volgende maaltijdsuggesties zullen betrekking hebben tot de volgende fase in mijn traject, gemixte en gepureerde voeding. Opnieuw zal ik een ontbijtsuggestie, een lunchsuggestie en een avondmaal suggestie posten.


Tot snel!

X


Geen opmerkingen:

Een reactie posten